« tornar

CF002 - Formació en metodologies d’innovació docent: el treball per projectes, la gamificació, el conte, la música i les cançons i el teatre com a estratègies metodològiques (places exhaurides)

Tipus El Col·legi al vostre costat: formació oberta i en línia
Àrea temàtica Metodologia d'aula i innovació educativa
Modalitat En línia
Nivell Internivells
Coordinador
Professorat Verònica Asensio Arjona
Data del 20 d'abril al 6 de maig. De 0:00 a 0:00
Dies En línia
Adreça
Total hores 15
Preu
Col·legiat0,00€
No col·legiat0,00€

PRESENTACIÓ DEL CURS

Curs de formació en línia de 15 h de durada.

Curs expositiu teòric d’aprenentatge de metodologies d’innovació docent: el treball per projectes, la gamificació, el conte, la música i les cançons i el teatre com a estratègies metodològiques.

1. Objectius

Aprendre les bases metodològiques de la metodologia del treball per projectes: les seves característiques, seqüència didàctica i avaluació, de manera teòrica.

Aprendre les possibilitats educatives de la gamificació com a estratègia metodològica.

Aprendre les possibilitats educatives del conte com a estratègia metodològica.

Aprendre les possibilitats educatives de la música i les cançons com a estratègia metodològica.

Aprendre les possibilitats educatives del teatre com a estratègia metodològica.

Explorar bibliografia sobre estratègies d’innovació.

2. Continguts

La metodologia del treball per projectes.

La seqüència didàctica i l’avaluació en el treball per projectes.

La gamificació: breu introducció al flipped classroom, break out, jocs en línia i jocs tradicionals.

El joc com a eina didàctica.

El conte com a eina didàctica.

La creació d’activitats competencials d’aprenentatge lingüístic i no lingüístic a partir del conte.

La música i les cançons com a eina didàctica.

El teatre com a eina didàctica.

3. Estructura

Tres setmanes de curs: del 20 d’abril a l'11 de maig. 15 h en total.

1a setmana: El treball per projectes: metodologia, seqüència didàctica i avaluació.

2a setmana: La gamificació i el conte com a estratègies metodològiques.

3a setmana: La música i les cançons i el teatre com a estratègies metodològiques. 

 


« TORNAR    

  No es pot inscriure en aquest curs: Places esgotades.