Tipus | Oposicions | ||||||
Àrea temàtica | Programació didàctica | ||||||
Modalitat | En línia | ||||||
Nivell | Secundària i Batxillerat | ||||||
Coordinador | |||||||
Professorat | Francesc Reina González, Marcos Vicente Maurel | ||||||
Data | per determinar. De 17:00 a 19:00 | ||||||
Dies | divendres | ||||||
Adreça | En línia | ||||||
Total hores | 30 | ||||||
Preu |
|
Una part relativament nova de la fase d’oposició de l’ingrés i accés a cossos docents és la part en la qual l’opositor/a ha de resoldre un supòsit pràctic. Aquest supòsit consta de dues parts: una part més teòrica i de coneixements didàctics de l’aspirant i una altra de resolució d’un supòsit com si estiguéssim davant de l’alumnat.
En aquest curs es pretén donar informació teòrica i pràctica, eines i estratègies, que ens serveixin per resoldre aquesta part de la fase d’oposició.
Entendre què és un supòsit pràctic i per què forma part de la fase d’oposició.
Estudiar teòricament els diferents tipus de supòsits pràctics que ens poden preguntar.
Dotar l’alumne de les estratègies i de les eines eficaces per resoldre el millor possible aquesta prova.
Aprendre a redactar, amb tècniques i recomanacions, tant la part teòrica com la part pràctica de la prova.
Trobades setmanals de dues hores a través dels enllaços de Microsoft Teams, on es plantejaran els objectius de treball de la setmana.
Durant la setmana cada alumne treballarà els aspectes concrets que estigui preparant.
Entre cadascuna de les trobades també es resoldran dubtes individuals. Cada setmana es distribuiran –segons el nombre d’alumnes– les trobades particulars.
Activitats
Teoria didàctica sobre els supòsits pràctics i l’entorn competencial.
Proposta de diferents supòsits pràctics basats en els exemples d’anteriors convocatòries d’oposicions.
Correcció i avaluació formativa dels supòsits pràctics plantejats pels professors.
Acreditar el 80 % d’assistència virtual.
Lliurar les tasques demanades pel professor (el 60 % de les treballades durant el curs).
Setmana |
Trobada telemàtica Microsoft Teams Divendres 17-19 h |
Tasques síncrones compartides (realització amb retorn del professor) |
Tasques individuals (variarà cada setmana segons el nombre d’alumnes) Divendres 19-20.30 h |
Setmana 1 |
2 hores |
1,30 hores |
1,30 hores |
Setmana 2 |
2 hores |
1,30 hores |
1,30 hores |
Setmana 3 |
2 hores |
1,30 hores |
1,30 hores |
Setmana 4 |
2 hores |
1,30 hores |
1,30 hores |
Setmana 5 |
2 hores |
1,30 hores |
1,30 hores |
Setmana 6 |
2 hores |
1,30 hores |
1,30 hores |