« tornar

223011 - Introducció bàsica a l’aprenentatge basat en projectes (ABP)   

Tipus Escola d'Estiu
Àrea temàtica Metodologia d'aula i innovació educativa
Modalitat Virtual
Nivell Internivells
Coordinador
Professorat Laura-Agnes Boyd Cahué, Rosa Pérez Bohigas
Data Del 4 al 8 de juliol. De 0:00 a 0:00
Dies Dilluns, dimarts, dimecres, dijous i divendres
Adreça En línia
Total hores 15
Preu
Col·legiat70,00€
Membres d'altres col·legis professionals o entitats organitzadores70,00€
No col·legiat105,00€


Si vols ampliar la teva certificació a 30 hores, matricula’t sense cost addicional al curs 223005 Desenvolupament bàsic d'un projecte

  •  Si t’interessa fer un tercer curs, només hauràs de pagar un suplement de 25 euros.
  • Recorda que els cursos de 30 hores són vàlids per al concurs de mèrits de la pròxima convocatòria d’estabilització de plantilles docents, així com per als estadis de promoció docent.
  • Cursos reconeguts dins el Pla de formació permanent de professorat del Departament d’Educació (gestió en tràmit).

 

 

Descripció:

Consta de tres mòduls en els quals es presenten aspectes teòrics i pràctics bàsics que permeten una introducció al coneixement de l’enfocament de l’ABP.

Aquest curs s’adreça a professorat de cicle superior de primària i de secundària.

Metodologia:

El curs s'impartirà de manera asíncrona mitjançant Moodle.

La metodologia es basa en la construcció de l’aprenentatge pas a pas.

A partir de l’input rebut, els participants desenvoluparan unes tasques pràctiques i com a tasca final hauran d’elaborar un esquema amb els elements bàsics que componen un projecte.

Continguts:

  1. Reflexió sobre la metodologia ABP
  2. L’ABP i les competències
  3. Conceptes bàsics per elaborar un projecte
  4. El rol del professorat d’ABP
  5. Desenvolupament dels processos cognitius dels alumnes
  6. Elements per crear un esquema amb els elements bàsics d’un projecte

Avaluació:

L’avaluació del curs és formativa i sumativa, és a dir, s’avaluen les tasques que es fan al llarg del curs, així com la tasca final.

El curs consta de tres blocs i els participants han de presentar un total de sis tasques, dues per cada bloc. L’avaluació d’aquestes tasques és formativa i es dona la retroacció corresponent amb suggeriments de millora en cas que sigui necessari.

Per aprovar el curs cal que es presentin totes les tasques, l’avaluació de les quals han de tenir un resultat positiu.

 


« TORNAR       AFEGIR A LA CISTELLA »