Tipus | Escola d'Estiu | ||||||
Àrea temàtica | Metodologia d'aula i innovació educativa | ||||||
Modalitat | Virtual | ||||||
Nivell | Internivells | ||||||
Coordinador | |||||||
Professorat | Laura-Agnes Boyd Cahué, Rosa Pérez Bohigas | ||||||
Data | Del 4 al 8 de juliol. De 0:00 a 0:00 | ||||||
Dies | Dilluns, dimarts, dimecres, dijous i divendres | ||||||
Adreça | En línia | ||||||
Total hores | 15 | ||||||
Preu |
|
|
Consta de tres mòduls en els quals es presenten aspectes teòrics i pràctics bàsics que permeten una introducció al coneixement de l’enfocament de l’ABP.
Aquest curs s’adreça a professorat de cicle superior de primària i de secundària.
El curs s'impartirà de manera asíncrona mitjançant Moodle.
La metodologia es basa en la construcció de l’aprenentatge pas a pas.
A partir de l’input rebut, els participants desenvoluparan unes tasques pràctiques i com a tasca final hauran d’elaborar un esquema amb els elements bàsics que componen un projecte.
L’avaluació del curs és formativa i sumativa, és a dir, s’avaluen les tasques que es fan al llarg del curs, així com la tasca final.
El curs consta de tres blocs i els participants han de presentar un total de sis tasques, dues per cada bloc. L’avaluació d’aquestes tasques és formativa i es dona la retroacció corresponent amb suggeriments de millora en cas que sigui necessari.
Per aprovar el curs cal que es presentin totes les tasques, l’avaluació de les quals han de tenir un resultat positiu.