« tornar

223901 - Competències emocionals: de la teoria a la pràctica

Tipus Escola d'Estiu
Àrea temàtica Eines de millora personal i altres
Modalitat Format virtual en temps real
Nivell Internivells
Coordinador
Professorat Laia Andrés Bobé
Data De l’11 al 15 de juliol. De 8:00 a 11:00
Dies De dilluns a divendres
Adreça En línia
Total hores 15
Preu
Col·legiat70,00€
Membres d'altres col·legis professionals o entitats organitzadores70,00€
No col·legiat105,00€


Si vols ampliar la teva certificació a 30 hores, matricula’t sense cost addicional al curs  223013 - Jornades Ser docent al segle XXI: Qui som, què fem i per què ho fem?

  •  Si t’interessa fer un tercer curs, només hauràs de pagar un suplement de 25 euros.
  • Recorda que els cursos de 30 hores són vàlids per al concurs de mèrits de la pròxima convocatòria d’estabilització de plantilles docents, així com per als estadis de promoció docent.
  • Cursos reconeguts dins el Pla de formació permanent de professorat del Departament d’Educació (gestió en tràmit).

 

Descripció:

La pandèmia ha posat de manifest la necessitat de l'educació emocional als centres escolars. Formar el professorat és clau en aquest procés i per això desplegarem les cinc competències emocionals del model del Grup de Recerca i Orientació Psicopedagògica de la Universitat de Barcelona (GROP).

Veurem a què fa referència cadascuna d'aquestes competències i durem a terme activitats per posar-les en pràctica.

Metodologia:

Es treballarà amb una presentació de diapositives que servirà com a base i referència. A més, es duran a terme activitats pràctiques, que poden ser de tipus introspectiu, cooperatiu, etc., que requeriran la implicació activa de l'alumnat,

Síncron: dilluns, dimarts dimecres i divendres de 8 a 11h

Continguts:

  1. Principis bàsics de l'educació emocional
  2. Consciència emocional
  3. Regulació emocional
  4. Autonomia emocional
  5. Competència social
  6. Habilitats per a la vida i el benestar.

Avaluació:

Per a cada competència emocional es demanarà la participació activa, com a mínim, en dues de les activitats proposades.

 

 


« TORNAR       AFEGIR A LA CISTELLA »