« tornar

223503P - Marc teòric, estratègies i recursos pràctics que permetin innovar l’aprenentatge matemàtic

Tipus Escola d'Estiu Josep Pallach
Àrea temàtica 1a Escola d'Estiu Josep Pallach
Modalitat Presencials
Nivell Infantil i primària
Coordinador
Professorat Josep Callís Franco
Data 8, 11 i 12 de juliol. De 9:00 a 14:00
Dies Divendres, dilluns i dimarts
Adreça Fundació Pallach, c. Bruguerol, 12, Palafrugell
Total hores 15
Preu
Col·legiat70,00€
Membres d'altres col·legis professionals o entitats organitzadores70,00€
No col·legiat70,00€


Descripció

El curs vol incidir a millorar els procediments de treball que s’apliquen per a l’aprenentatge numèric, base i fonament essencial per a la comprensió matemàtica posterior.

El curs s'adreça a educació infantil i primària i a educació especial.

Es tracta d’adquirir potencial formatiu tant de marc teòric com d’estratègies i recursos pràctics que permetin innovar l’aprenentatge matemàtic.

Metodologia

Procediment emmarcat en una pràctica de metodologia activa dialògica i cooperativa.

Continguts

 1. Les bases constitutives de la competència matemàtica

  • Nivells de coneixement i nivells d’aprenentatge
  • De la vivència a la generalització
  • El raonament analític-sintètic
  • De la resolució a la competència

2. Aprenentatge i adquisició de la competència numèrica

  • Les bases estructurals del número
  • Aprenentatge del comptatge
  • La conservació de la quantitat
  • Del comptatge a la calculació

 


 Si vols ampliar la teva certificació a 30 hores, matricula’t sense cost addicional a les jornades Ser docent al segle XXI: Qui som, què fem i per què ho fem? (codi 223013)

  • Si t’interessa fer un tercer curs, només hauràs de pagar un suplement de 25 euros.
  • Recorda que els cursos de 30 hores són vàlids per al concurs de mèrits de la pròxima convocatòria d’estabilització de plantilles docents, així com per als estadis de promoció docent.
  • Cursos reconeguts dins el Pla de formació permanent de professorat del Departament d’Educació (gestió en tràmit).

 

 

 


« TORNAR       AFEGIR A LA CISTELLA »