« tornar

201007 - AICLE/CLIL Building Up (1a part)

Tipus Escola de Tardor
Àrea temàtica Metodologia d'aula i innovació educativa
Modalitat En línia
Nivell Internivells
Coordinador
Professorat Laura-Agnes Boyd Cahué, M. Rosa Pérez Bohigas
Data del 7 d'octubre al 30 de desembre del 2019. De 23:00 a 0:00
Dies Tots els dies
Adreça On line
Total hores 45
Preu
Col·legiat145,00€
Membres d'altres col·legis professionals o entitats organitzadores145,00€
No col·legiat225,00€

Descripció

El curs AICLE/CLIL Building Up 1 és un curs en línia de 45 hores que es complementa amb el curs AICLE/CLIL Building Up 2. Es tracta d’una introducció dels principis teòrics i pràctics de la metodologia CLIL.

Adreçat a professorat de secundària i de primària de qualsevol matèria amb un nivell mínim d’anglès B2, així com a professorat d’anglès interessat en aquesta metodologia.

Aquest curs consta de sis mòduls, en els quals es presenten aspectes teòrics i pràctics que permeten endinsar-se en el coneixement de l’enfocament CLIL, i s’hi ofereixen elements i eines per poder elaborar material per implementar a l’aula.

 Metodologia

La metodologia emprada en aquest curs és la mateixa que haurà d’aplicar el professorat a l’aula en implementar CLIL/AICLE. Tant els participants com el seu alumnat seran els responsables del seu aprenentatge i aniran construint el seu coneixement pas a pas.

A partir de l’input rebut, els participants han de desenvolupar tres tipus de tasques diferenciades: una de reflexió sobre el tema a tractar, una de lectura per ampliar coneixements i una tercera de producció de tipus pràctic. Al final del curs, els participants hauran de produir una activitat CLIL competencial per poder ser aplicada a l’aula.

 Objectius

  • Conèixer el marc teòric de l’aprenentatge integrat de contingut i llengua.
  • Situar la metodologia CLIL en el context europeu.
  • Entendre el rol del professor CLIL.
  • Treballar el desenvolupament del pensament crític de l’alumnat.
  • Treballar la relació contingut-llengua.
  • Impulsar la construcció col·laborativa del coneixement.
  • Conèixer exemples d’activitats CLIL.
  • Crear activitats de bastides (scaffolding) de contingut i llengua.

 

 


« TORNAR       AFEGIR A LA CISTELLA »