« tornar

201008 - AICLE/CLIL Building Up (2a part)

Tipus Escola de Tardor
Àrea temàtica Metodologia d'aula i innovació educativa
Modalitat En línia
Nivell Internivells
Coordinador
Professorat Laura-Agnes Boyd Cahué, M. Rosa Pérez Bohigas
Data del 7 d'octubre al 30 de desembre del 2019. De 23:00 a 0:00
Dies Tots els dies
Adreça On line
Total hores 45
Preu
Col·legiat145,00€
Membres d'altres col·legis professionals o entitats organitzadores145,00€
No col·legiat225,00€

Descripció

Curs en línia de 45 hores que amplia els coneixements adquirits en el curs AICLE/CLIL Building Up 1. Aquest curs n’és la segona part.

Adreçat a professorat de primària i de secundària de qualsevol matèria no lingüística amb un nivell mínim d’anglès B2, així com a professorat d’anglès interessat en aquesta metodologia.

Aquest curs consta de sis mòduls en els quals es presenten aspectes teòrics i pràctics que permeten endinsar-se i ampliar el coneixement de l’enfocament CLIL, i s’hi ofereixen elements i eines per poder elaborar material per implementar a l’aula.

 Metodologia

La metodologia emprada en aquest curs és la mateixa que haurà d’aplicar el professorat a l’aula en implementar CLIL/AICLE. Tant els participants com el seu alumnat seran els responsables del seu aprenentatge i aniran construint el seu coneixement pas a pas.

A partir de l’input rebut, els participants han de desenvolupar tres tipus de tasques diferenciades: una de reflexió sobre el tema a tractar, una de lectura per ampliar coneixements i una tercera de producció de tipus pràctic. Al final del curs, els participants hauran de produir una activitat CLIL competencial per poder ser aplicada a l’aula.

 Objectius

  • Consolidar el marc teòric de l’aprenentatge integrat de contingut i llengua.
  • Analitzar el perfil del professorat CLIL d’acord amb l’European Framework for CLIL Teachers.
  • Considerar els aspectes bàsics per a la implementació d’un projecte CLIL al centre.
  • Treballar el desenvolupament de les habilitats cognitives i el pensament crític de l’alumnat.
  • Ampliar estratègies de scaffolding.
  • Analitzar materials CLIL.
  • Avaluar competencialment.
  • Crear una seqüència didàctica CLIL.

 


« TORNAR       AFEGIR A LA CISTELLA »