El format digital substituirà des dâ??ara el suport en paper amb la intenció de guanyar en agilitat, immediatesa, versatilitat. I oferir, doncs, un nou disseny que continuï acomplint les mateixes funcions que fins ara sâ??atribuïen a les nostres publicacions en format convencional veure més »
Joan Abril Español Taula rodona del 8 de març adaptada i narrada per Joan Abril Español, professor del Col·legi veure més »
Salvador Carrasco Calvo Entre els responsables i organitzadors de les Escoles dâ??Estiu el viatge dâ??Eladi Homs als Estats Units dâ??Amèrica ha estat sempre paradigmà tic. Abans de llegir els seus articles pedagògics, molts docents sabÃem que la seva estada a Urbana i Chicago havia estat a lâ??origen del que portà vem entre mans. Ã?rem una anella més en un continu de renovació de lâ??ensenyament... veure més »
Arran del Dictamen sobre la situació de la Literatura catalana a lâ??Ensenyament secundari (2007)[1], encarregat pel Col·legi Oficial de Doctors i Llicenciats en Filosofia i Lletres i en Ciències de Catalunya, des de la ILC (Institució de les Lletres Catalanes), del Departament de Cultura, i de la Direcció General dâ??Innovació Educativa, del Departament dâ??Educació, ara dâ??Ensenyament, es va veure convenient de tenir una radiografia de la presència de la literatura no reglada a lâ??Ensenyament català ... veure més »
En lâ??actualitat, es considera que entre 5.000 i 8.000 malalties rares diferents afecten el 8% de la població mundial. La sÃndrome de Rett (RTT) és una dâ??aquestes malalties rares. veure més »
Aquesta secció pretén difondre les bones prà ctiques que actualment s'estan duent a terme als centres educatius del nostre paÃs. Primer estem donant la paraula a formadors que col·laboren amb el Col·legi, però aquesta secció és oberta a tots els col·legiats. Si voleu, podeu enviar-nos la vostra prà ctica innovadora a comunicacio@cdl.cat veure més »
Nou diccionari auxiliar (repertori lexicogrà fic dâ??interferències en el català dâ??avui; dubtes, incorreccions, preferències i remarques lingüÃstiques) veure més »