Una reflexió crítica sobre l'estat de la docència de la literatura i també de compartir propostes de millora possibles i abastables, hem proposat a un crític, a una professora i a una estudiant de grau amb incidència a les xarxes que intercanviïn punts de vista a l'entorn d'aquesta qüestió que no deixa de tenir interès per als implicats en la docència, en la formació de docents, etc.
Des del grau de Llengua i Literatura Catalanes de la UOC, en col·laboració amb Col·legi Oficial de Doctors i Llicenciats en Filosofia i Lletres i en Ciències de Catalunya, us convidem a la taula rodona gratuïta virtual Què, com i per què llegim a Secundària? el proper dia 1 de desembre a les 18.30 h amb l'objectiu de fomentar la reflexió crítica sobre l'estat de la docència de la literatura i també de compartir propostes de millora possibles i abastables, hem proposat a un crític, a una professora i a una estudiant de grau amb incidència a les xarxes que intercanviïn punts de vista a l'entorn d'aquesta qüestió que no deixa de tenir interès per als implicats en la docència, en la formació de docents, etc.
Hi intervindran:
Vicenç Pagès Jordà, escriptor i crític
Montse Gatell, investigadora i docent
Gal·la Martí, estudiant de grau i membre del col·lectiu Malaia
Modera:
Roger Canadell (UOC)
Inscripció:
Per a assistir-hi, cal que us hi inscriviu de manera gratuïta mitjançant aquest enllaç, i ben properament rebreu els enllaços de connexió i detalls corresponents.
Esperem que el format virtual afavoreixi el seguiment de la taula i la participació en el col·loqui posterior.