243600 - Engaging adventures in the EFL Classroom: Digital landscapes and breakouts

  • Àrea temàtica:

    Anglès

  • Modalitat:

    En línia

  • Nivell:

    Internivells

Professorat:

Montse Irun Chavarria

Dates:

De l'1 al 12 de juliol

Dies:

Curs de dilluns a dijous (12 h), i divendres sessió plenària dialogada i debat posterior (3 h, assistència obligatòria). Total 15 hores

Hores:

Connexió lliure. Curs asíncron

Total hores:

15

Lloc:

En línia

Ha estat sol·licitat el reconeixement d'aquest curs dins el Pla de Formació del Departament d'Educació de la Generalitat de Catalunya. En aquests moments es troba pendent de resolució.

Tarifes
Col·legiat/ada:

45,00 €

No col·legiat/ada:

65,00 €

Membres d'altres col·legis professionals o entitats organitzadores:

45,00 €

Inscriu-t'hi

Afegir a la cistella

Basant-nos en activitats pràctiques, l’objectiu del curs és empoderar el professorat d’ESO i batxillerat perquè el treball a l’aula esdevingui més motivador sense perdre de vista l’objectiu comunicatiu. Parlarem de metodologies competencials a les quals afegirem eines web per dissenyar activitats engrescadores que facilitin l’aprenentatge de l’anglès del nostre alumnat.

Metodologia

El curs és pràctic ja que la idea és aprendre fent i reflexionant sobre el que fem. Per tant, partirem d’activitats ja dissenyades que ens serviran de model i en dissenyarem de pròpies. Es proporcionarà tot el material i els recursos necessaris per seguir el mòdul de forma autònoma, tot i que es podrà fer alguna trobada en línia, si cal.

  • Dissenyar i compartir experiències d’aprenentatge globalitzadores motivadores, capacitadores i contextualitzades en el marc dels paisatges d’aprenentatge i dels jocs d’escapament virtuals.
  • Analitzar activitats que fomentin el pensament crític, l’autonomia i la creativitat de l’alumnat.
  • Learning Situations
  • Digital Landscapes
  • Digital Breakouts

 

Montse Irun Chavarria

Catedràtica d’Anglès d‘educació secundària. Llicenciada en Filologia Anglesa per la Universitat de Barcelona. Màster en lingüística aplicada per la Universitat Autònoma de Barcelona. Professora associada del Departament d’Anglès i Lingüística de la Universitat de Lleida. Forma part del grup de formadors de llengües estrangeres del Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya, on ha desenvolupat programes com ara els de la introducció de la reforma educativa de 1992, la llengua oral, la pràctica reflexiva, AICLE, l’avaluació i el treball globalitzat basat en projectes. Des de 1999 és sotscoordinadora de l’assignatura d’Anglès per l’examen d’accés a la universitat del Departament d’Universitats de la Generalitat de Catalunya. És autora de diversos llibres de text per a l’ensenyament de llengües i de 40 articles en revistes o volums especialitzats, i participa regularment en congressos i jornades. Forma part del CLA (Cercle de Lingüística Aplicada), grup de recerca consolidat per la Generalitat de Catalunya. Participa com a membre del grup de treball en el projecte de recerca finançat ASSEMID (FFI2016-76383-P).

  • Avaluació positiva de les tasques individuals i/o grupals en relació amb l’aprofitament i la transferència immediata.
  • Disseny esquemàtic d’una situació d'aprenentatge amb inclusió d’eines web a partir d’una plantilla donada perquè l’alumnat desenvolupi una competència.
No hi ha horaris.