A24001 - Nou currículum: programem situacions d’aprenentatge i projectes globalitzadors

  • Àrea temàtica:

    Metodologia d'aula i innovació educativa

  • Modalitat:

    En línia

  • Nivell:

    Internivells

  • Reconegut:

    R

Professorat:

Mireia Valdés Llonch

Dates:

El curs s'inicia el dia 1 de cada dos mesos (1 d'abril, 1 de juny), i té una durada de dos mesos.

Dies:

Connexió lliure. Forma't al teu ritme!

Hores:

40

Total hores:

40

Lloc:

En línia

Aquest curs forma part del Pla de Formació del Departament d'Educació de la Generalitat de Catalunya.

Tarifes
Col·legiat/ada:

80,00 €

No col·legiat/ada:

100,00 €

Membres d'altres col·legis professionals o entitats organitzadores:

80,00 €

Inscriu-t'hi

Afegir a la cistella

Aquest va dirigit a docents interessats en la implementació del nou currículum a l’aula, concretament en com programar situacions d’aprenentatge (SA) i projectes globalitzadors.

Es tracta d’un curs on coneixeràs els conceptes imprescindibles per poder programar amb el nou currículum i, alhora, les estratègies pràctiques per aplicar-ho en la teva realitat de centre.

  • Aprendre quines són les eines bàsiques per programar SA i projectes globalitzadors
  • Reflexionar sobre quines estratègies són eficients per programar amb el nou currículum.
  • Descobrir el potencial d’implementar SA i projectes globalitzadors a l’aula.

 

Mòdul 1: Contextualització i normativa vigent

El nou currículum
Elements per programar al centre

Mòdul 2: Programar situacions d’aprenentatge

2.1. Què és una SA i quins objectius pedagògics té

2.2. Quins elements hi ha d’haver dins una SA

2.3. Com es programen i s’avaluen les SA

Mòdul 3: Programar projectes globalitzadors

Què és un projecte globalitzador i quins objectius pedagògics té
Quins elements ha d’haver dins un projecte globalitzador i què no podem oblidar
Com es programen i s’avaluen projectes globalitzadors

Mireia Valdés Llonch

Participar activament en un fòrum on es plantejaran diferents aspectes del nou currículum i reflexionar de manera individual i grupal.
A partir de l’exposició d’un cas pràctic justificar quines estratègies de programació són més adients i per què.
Elaborar una programació de SA o Projecte Globalitzador en context educatiu real o fictici.

Descripció del torn Dies Hores diàries Professor/a Aula Streaming Mode
01-abr., 31-maig 40 Mireia Valdés Llonch Presencial