Mireia Valdés Llonch
El curs s'inicia el dia 1 de cada dos mesos (1 d'abril, 1 de juny), i té una durada de dos mesos.
Connexió lliure. Forma't al teu ritme!
40
40
En línia
Aquest curs forma part del Pla de Formació del Departament d'Educació de la Generalitat de Catalunya.
80,00 €
100,00 €
80,00 €
Aquest va dirigit a docents interessats en la implementació del nou currículum a l’aula, concretament en com programar situacions d’aprenentatge (SA) i projectes globalitzadors.
Es tracta d’un curs on coneixeràs els conceptes imprescindibles per poder programar amb el nou currículum i, alhora, les estratègies pràctiques per aplicar-ho en la teva realitat de centre.
Mòdul 1: Contextualització i normativa vigent
El nou currículum
Elements per programar al centre
Mòdul 2: Programar situacions d’aprenentatge
2.1. Què és una SA i quins objectius pedagògics té
2.2. Quins elements hi ha d’haver dins una SA
2.3. Com es programen i s’avaluen les SA
Mòdul 3: Programar projectes globalitzadors
Què és un projecte globalitzador i quins objectius pedagògics té
Quins elements ha d’haver dins un projecte globalitzador i què no podem oblidar
Com es programen i s’avaluen projectes globalitzadors
Participar activament en un fòrum on es plantejaran diferents aspectes del nou currículum i reflexionar de manera individual i grupal.
A partir de l’exposició d’un cas pràctic justificar quines estratègies de programació són més adients i per què.
Elaborar una programació de SA o Projecte Globalitzador en context educatiu real o fictici.
Descripció del torn | Dies | Hores diàries | Professor/a | Aula | Streaming | Mode |
---|---|---|---|---|---|---|
01-abr., 31-maig | 40 | Mireia Valdés Llonch | Sí | Presencial |