« tornar

213207 - Lectures prescriptives de 2n de BATXILLERAT. ‘Aigües encantades’ i ‘La plaça del Diamant’. Comentari, lectura i propostes didàctiques per al treball d’aula

Tipus Escola d'Estiu
Àrea temàtica Llengua i literatura
Modalitat Format virtual en temps real
Nivell Secundària
Coordinador
Professorat Gerard Segura Magallón
Data del 10 al 20 de juliol. De 9:00 a 11:00
Dies Combinarà sessions síncrones amb treball asíncron. Horari de sessions síncrones:12, 13, 14, 15, 16, 19 de julol, de 9 h a 11 h
Adreça En línia
Total hores 15
Preu
Col·legiat70,00€
Membres d'altres col·legis professionals o entitats organitzadores70,00€
No col·legiat100,00€

Tipologia

Combinarà sessions síncrones amb treball asíncron.

Horari de sessions síncrones: 12, 13, 14, 15, 16, 19 de julol, de 9 h a 11 h

 Descripció

Aprofundirem en la comprensió i contextualització d'Aigües encantades i La plaça del Diamant i treballarem propostes didàctiques per a l'aula. L'alumnat disposarà d'un dossier digital amb diversos textos d'interès. També llegirem i comentarem fragments de les lectures i compartirem bibliografia i recursos audiovisuals útils per a la docència.

 Metodologia

Seguirem un dossier digital i llegirem i comentarem fragments de les obres. Caldrà, també, lliurar una tasca breu de cada lectura.

 Continguts

Sessió 1 (2h), 12/7

Presentació del curs

Aigües encantades: context

Sessió 2 (2h), 13/7

Aigües encantades: lectura i comentari de fragments rellevants

Sessió 3 (2h), 14/7

Aigües encantades: lectura i comentari de fragments rellevants

Sessió online (1h)

Aigües encantades: propostes didàctiques i d’avaluació, models prova. Bibliografia i recursos. Tasca 1

Sessió 4 (2h), 15/7

La plaça del Diamant: context

Sessió 5 (2h), 16/7

La plaça del Diamant: lectura i comentari de fragments rellevants

Sessió 6 (2h), 19/7

La plaça del Diamant: lectura i comentari de fragments rellevants

 Sessió online (2h)

La plaça del Diamant: propostes didàctiques i d’avaluació, models prova. Bibliografia i recursos

Valoració i reflexió sobre el que s’ha après

 Objectius

Comprendre i contextualitzar les dues lectures prescriptives de la matèria de Llengua catalana de 2n de batxillerat.

 Avaluació

Seguiment de totes les sessions i lliurament de dues tasques breus al Moodle.

 


« TORNAR       AFEGIR A LA CISTELLA »