« tornar

213900 - Coaching Educatiu. Eines per aplicar a l’aula i la tutoria

Tipus Escola d'Estiu
Àrea temàtica Eines de millora personal i altres
Modalitat Format virtual en temps real
Nivell Internivells
Coordinador
Professorat Francesc Sedó Capdevila
Data de l'1 al 10 de juliol. De 10:00 a 12:00
Dies Combinarà sessions síncrones amb treball asíncron Horari de sessions síncrones: 6, i 8 de juliol de 10 h a 12 h
Adreça En línia
Total hores 15
Preu
Col·legiat70,00€
Membres d'altres col·legis professionals o entitats organitzadores70,00€
No col·legiat100,00€

Tipologia

Combinarà sessions síncrones amb treball asíncron

Horari de sessions síncrones: dies 6 i 8 de juliol de 10 h a 12 h

 Descripció

En aquest curs es farà una introducció a la metodologia i se’n veurà la utilitat a l'aula i a les tutories. Es treballaran conceptes clau com: formulació d'objectius, pla d'acció, conversa significativa, responsabilitat, gestió de conflictes, motivació, etc.

 Metodologia

Combinarem el treball a partir de lectures, vídeos i activitat en la plataforma del curs amb sessions de classe virtual formades per una petita exposició del tema i activitats per aprendre des de la pràctica i l'anàlisi posterior.

 Continguts

MÒDUL 1. El coaching

• Orígens i definició

• Descripció de la metodologia

•  L'acord en coaching

•  La conversa

MÒDUL 2. Competències del coaching educatiu

•  L'escolta activa

• Les habilitats comunicatives

•  La gestió emocional i autoconeixement dels docents

• L'art del feedback

MÒDUL 3. Coaching individual

• Aprofundir en la conversa coaching

• Formular objectius

• Acompanyar individualment l'alumnat

• Entrevistes amb les famílies

MÒDUL 4. Coaching grupal

• La gestió del grup

• Les fortaleses personals

• Dinàmiques per fomentar l'autoestima i l'autoavaluació

• Convivència grupal des de la confiança

 Objectius

• Conèixer la metodologia coaching com a eina de treball en el centre educatiu.

• Treballar les fases de la conversa coaching.

• Practicar la metodologia coaching a la tutoria individual.

• Conèixer les pròpies emocions i les dels altres i aprendre a regular-les.

•  Ensenyar tècniques i dinàmiques de grup basades en el coaching.

  Avaluació

Cada mòdul del curs disposarà de tres activitats que hauran de fer els participants.

 


« TORNAR       AFEGIR A LA CISTELLA »