Tipus | Oposicions | ||||||
Àrea temàtica | Programació didàctica | ||||||
Modalitat | En línia | ||||||
Nivell | Secundària i Batxillerat | ||||||
Coordinador | Marta Simon Esteve | ||||||
Professorat | Josefa Guitart Mas, Marta Simon Esteve | ||||||
Data | Del 22 d’octubre de 2021 al 3 de juny de 2022. De 16:00 a 18:00 | ||||||
Dies | Divendres | ||||||
Adreça | En línia | ||||||
Total hores | 40 | ||||||
Preu |
|
El curs té com a objectiu clau l’elaboració acompanyada i de manera progressiva, de la programació didàctica del concurs-oposició per a l’accés al cos de professors d’ensenyament secundari.
S'alternen sessions sincròniques de dues hores, en què es donaran les pautes i detalls clau per elaborar els apartats de la programació didàctica anual, amb tasques individuals segons el context triat per cada assistent. Un cop fetes les tasques individuals, es faran noves sessions sincròniques de posada en comú i resolució de dubtes. Els assistents rebran comentaris personalitzats de les tasques no presencials. També es guiarà l’elaboració de les programacions específiques de les unitats que integren la programació anual.
Calendari de sessions sincròniques:
- Conèixer els requeriments de la programació didàctica que cal presentar al concurs-oposició per a l’accés al cos de professors d’ensenyament secundari.
- Donar pautes per entendre la utilitat i procés d’elaboració dels diferents apartats d’una programació didàctica anual.
- Conèixer i familiaritzar-se amb els documents oficials que cal consultar per elaborar una programació didàctica.
- Comprendre la interrelació entre els apartats d’una programació didàctica anual.
- Exercitar-se en l’elaboració dels diferents apartats d’una programació didàctica anual i de les unitats didàctiques corresponents.
- Normativa de referència en relació amb la programació didàctica que cal presentar al concurs-oposició per a l’accés al cos de professors d’ensenyament secundari.
- Normativa de referència per a l’elaboració d’una programació didàctica anual.
- Apartats d’una programació didàctica anual.
- Interrelacions entre els diferents apartats d’una programació didàctica. Disseny d’activitats experimentals.
- Apartats d’una programació d’unitat didàctica.
- Recursos per programar.
Assistència a un 80% de les sessions sincròniques (com a mínim), realització de les tasques proposades i participació.