« tornar

223005 - Desenvolupament bàsic d’un projecte

Tipus Escola d'Estiu
Àrea temàtica Metodologia d'aula i innovació educativa
Modalitat Virtual
Nivell Internivells
Coordinador
Professorat Laura-Agnes Boyd Cahué, Rosa Pérez Bohigas
Data De l'11 al 15 de juliol . De 0:00 a 0:00
Dies Dilluns, Dimarts, Dimecres, Dijuos, Divendres
Adreça En línia
Total hores 15
Preu
Col·legiat70,00€
Membres d'altres col·legis professionals o entitats organitzadores70,00€
No col·legiat105,00€


Si vols ampliar la teva certificació a 30 hores, matricula’t sense cost addicional al curs  223013 - Jornades Ser docent al segle XXI: Qui som, què fem i per què ho fem? o bé al curs 223011 Introducció bàsica a l'aprenentatge basat en projectes (ABP)

  •  Si t’interessa fer un tercer curs, només hauràs de pagar un suplement de 25 euros.
  • Recorda que els cursos de 30 hores són vàlids per al concurs de mèrits de la pròxima convocatòria d’estabilització de plantilles docents, així com per als estadis de promoció docent.
  • Cursos reconeguts dins el Pla de formació permanent de professorat del Departament d’Educació (gestió en tràmit)

 

 

El curs es realitzarà de manera asincrònica mitjançant moodle

Descripció:

Aquest curs és la continuació del curs Introducció bàsica a l’aprenentatge basat en projectes. Si es tenen coneixements previs de l'aprenentatge basat en projectes (ABP), no cal haver fet la primera part.

Consta de tres mòduls en els quals es presenten aspectes teòrics i pràctics bàsics que permeten arribar a l’elaboració d’un projecte senzill.

Aquest curs s’adreça a professorat de cicle superior de primària i de secundària.

 

Metodologia:

La metodologia d’aquest curs es basa en  la construcció de l’aprenentatge pas a pas.

A partir de l’input rebut, els participants desenvoluparan unes tasques pràctiques, i com a tasca final elaboraran un petit projecte.

 

Continguts:

  1. Reflexió sobre la metodologia ABP
  2. El coneixement previ
  3. El treball col·laboratiu
  4. La teoria de la bastida (scaffolding)
  5. Interrelació de llengua i contingut
  6. La lectura competencial
  7. L’avaluació
  8. Conceptes a tenir en compte per elaborar un projecte bàsic
  9. Creació d’un projecte pas a pas

 

Avaluació:

És formativa i sumativa, és a dir, s’avaluen les tasques que es fan al llarg del curs, així com la tasca final.

El curs consta de tres blocs i els participants han de presentar un total de sis tasques, dues per cada bloc. L’avaluació d’aquestes tasques és formativa i es dona la retroacció corresponent  amb suggeriments de millora en cas que sigui necessari.

Per aprovar el curs cal que es presentin totes les tasques, l’avaluació de les quals ha de tenir un resultat positiu.

 

 


« TORNAR       AFEGIR A LA CISTELLA »