« tornar

223303 - Comentari d’obres del temari d’Història de l’Art per a la selectivitat i exemples de correcció

Tipus Escola d'Estiu
Àrea temàtica Ciències socials
Modalitat Semipresencial
Nivell Secundària i Batxillerat
Coordinador
Professorat Frederic Chordà Riollo
Data Del 8 al 14 de juliol . De 8:00 a 11:00
Dies Divendres, dilluns, dimarts , dimecres i dijous
Adreça Escola Joan Pelegrí, c/ Consell de Cent,14
Total hores 15
Preu
Col·legiat70,00€
Membres d'altres col·legis professionals o entitats organitzadores70,00€
No col·legiat105,00€


Si vols ampliar la teva certificació a 30 hores, matricula’t sense cost addicional al curs  223013 - Jornades Ser docent al segle XXI: Qui som, què fem i per què ho fem?

  •  Si t’interessa fer un tercer curs, només hauràs de pagar un suplement de 25 euros.
  • Recorda que els cursos de 30 hores són vàlids per al concurs de mèrits de la pròxima convocatòria d’estabilització de plantilles docents, així com per als estadis de promoció docent.
  • Cursos reconeguts dins el Pla de formació permanent de professorat del Departament d’Educació (gestió en tràmit).

 

Calendari:

  • Sessions presencials:  11, 12 i 13
  • Sessions en línia: 7 i 8.

Descripció:

Metodologia i anàlisi pràctica d’obres d’Història de l’Art del temari PAU, criteris de correcció amb exemples de períodes i formes artístiques diferents.

Metodologia:

Comentari pràctic i exercici aplicable.

Continguts:

Obres del temari de períodes, estils i llenguatges artístics diversos, per exemple: el Partenó, Hermes de Praxítel·les, l’Ara Pacis Augustae, la mesquita de Còrdova, Sant Climent de Taüll, El Jardí de les Delícies (Bosco), El naixement de Venus (Botticelli), Santa Teresa (Bernini), la Torre Eiffel, El Pensador (Rodin), El tres de Maig (Goya), La nit estelada (Van Gogh), el Palau de la Música (Domènech i Montaner), Dona i Ocell (Miró), Guernica (Picasso), Una i tres cadires (Kosuth), etc.

Avaluació:

Exercici d’aplicació de comentari a una obra o proposta d’examen amb model de correcció, presentats telemàticament, que el formador comentarà a la sessió final.

La tasca comporta una càrrega de dues hores lectives de treball personal.

 

 


« TORNAR       AFEGIR A LA CISTELLA »